Wednesday, April 22, 2009

Wasiat - Fikirkan Orang Tersayang

Alhamdulillah,  Jam 3.30 ptg tadi Staff salah satu syarikat Pengurusan Wasiat membuat kunjungan hormat ke pejabatku. Mereka datang bertiga iaitu sepasang suami isteri dan rakannya. Sebelum kunjungan ini, mereka ada urusan di Klang justeru itu ambil peluang berjumpa aku.

Hasratku disini ialah untuk berkongsi maklumat serta memberikan kesedaran kepada diri sendiri serta saudara saudara mengeni pentingnya Wasiat ini. Demi mereka yang ditinggalkan, seharusnya perkara ini menjadi agenda utama . Tak kiralah berapa jumlah harta & nilainya, sikit atau banyak biarlah ianya diurus dengan sebaiknya dan yang penting sekali ia tidak mengambil masa yang terlalu panjang. Sudah tentu ia memberikan kebaikan kepada isteri,anak & mereka yang ditinggalkan.

Mudah Mudahan mereka yang ditinggalkan dapat meneruskan kehidupan dengan selesa serta mendapat keadilan kepada semua yang terlibat.

Jangan berlengah lagi, dapatkan penerangan daripada wakil wakil syarikat pengurusan wasiat kemudian pilihlah yang terbaik. Insyaallah,ada keberkatan.

Wallahhu'alam

No comments:

Post a Comment