Wednesday, May 12, 2010

SELAMAT HARI LAHIR VS BULAN MEI

Assallammualaikum wbrkth...

Sebenarnya di bulan Mei ini terdapat banyak hari-hari yang kita diraikan ,spt Hari Pekerja ,Hari Ibu,Hari Jururawat, Hari Guru dan macam-macam Hari lagi.

Semuanya sekadar ingin memberikan penghormatan ke atas penglibatan  dan sumbangan seseorang kepada keluarga ,masyarakat dan negara. Syukurlah...kita masih berpeluang merasai bermacam-macam sambutan seperti ini dalam suasana yang mesra dan tenteram.

Hand made B'day card oleh anak2....

Alhamdulillah, Syukur kehadrat Allah SWT yang telah memberikan saya peluang untuk mengecapi hidup serta merasai cubaan dan dugaan yang nyatanya untuk menjadikan saya lebih tabah serta berkeyakinan. Hari ini usiaku menjangkau 49 Tahun...setahun lagi dapat gelaran Y.A.B (Yang Akan Bersara).Terlalu banyak yang belum begitu sempurna pada diriku,lantas akan terus berusaha kearah kesempurnaan yang dihajati. Aku bertambah dewasa manakala....anak-anak pula meningkat remaja.

Depa bagi surprise...kena tiup le pulak!!!
Aku memohon kepada Allah SWT semuga diberikan kesihatan,kesejahteraan,kemampuan berfikir yang tinggi dan tenaga untuk bertindak serta melimpahkan Rezeki kepadaku dan keluarga.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Isteriku Adibah Mohd Ishak dan Anak-anak Hani Afiffa, Hani Fareha, Hani Wajihah & Zariff Aqeel yang bersusah payah menyediakan sebiji Kek Strawberry untuk ku serta memberikan sekeping "Hand made" Birthday card yang sangat cantik dan kreatif.
I luv u all.



Kek Hadiah dari isteri tercinta...Tq Yang

Semuga apa yang ku lakukan tidak sia-sia dan mendapat kerahmatan dari Allah SWT, Insyaallah.

Sekian Ampun Maaf.

Wassallam.


No comments:

Post a Comment