Sunday, March 7, 2010

Jemputan Kahwin @ Kondangan



Assallammualaikum wbrkth....
Alhamdulillah, hari ni kami sekeluarga berpeluang menghadiri 3 jemputan kahwin @ kondangan bermula pukul 12.00tgh. Rumah pertama yang kami kunjungi ialah rumah Tn Haji Mansor & Hajjah Normah (Kawan lama @ Jiran orang umah masa dulu) di Tmn Sri Kerayong Kapar, rumah kedua Rumah Tn Hj Mohamed Affandi & Hajjah Rusni (Tokeh Santan segar & Cili Boh di Pasar Awam Kapar) sementara rumah terakhir ialah rumah Tn Hj Mohamad Marzuki & Hajjah Kamariah di Sec 17 Shah Alam (rakan Jemaah KT102).

Disamping pengantin yang nampak berseri, semua Ibu Bapa pengantin juga berseri...menerima menantu masing-masing serta kunjungan saudara mara dan rakan taulan.

Rumah terakhir yang saya hadiri ialah rumah Tn Hj Mohamad Marzuki, yang merupakan sahabat saya semasa sama-sama menjadi Tetamu Allah 2009 lalu. Maaflah Hj, saya hanya mampu menjamah soto shj kerana "tangki dah penuh".
Walaupun begitu, saya sangat gembira dapat berjumpa dgn Tn Haji & Hajjah serta sahabat2 lain seperti Tn Hj Khalid- Sec.7, Tn Hj Alimuddin- Kg Raja Uda, Tn Hj Mislan - YDP MPK , teman drp Hulu Langat serta ramai lagi. Semuga sillaturrahim ini berkekalan, Insyaallah.
Masa balik tadi teringat kpd beberapa koleksi gambar2 bersama Tn Hj Muhamad , saya uploadkan disini sebagai kenang-kenangan.
NB: Kondangan tu !!!!! biar Tn Hj Muhamad yang jawab.
Sekian ,catitan hujung minggu. Ampun Maaf.
Wassallam.








No comments:

Post a Comment