Monday, June 18, 2012



Alhamdulillah, hari ini usia anak bongsuku Zariff Aqeel mencecah10 tahun. Dah beberapa hari Aqeel memberi "hint" akan tarikh hari ini kepada ku , ibunya serta kakak-kakaknya. Saja mereka kata tak tahu kepadanya. Kesian pulak...so aku pun katakanlah yang aku tahu dan ingat akan tarikh tersebut. Apa lagi...meleretlah senyumnya sampai ke telinga.

Pagi ni hanya ucapan & ciuman Selamat Hari Lahir saja yang dapat ku berikan. Insyaallah petang nanti mungkin adalah plan sikit untuknya...masih rahsia

Syukur kepada Allah SWT yang telah mengurniakan kepadaku seorang anak lelaki yang menjadi penyeri kepada keluarga kami. Walaupun kekadang tercabar juga dengan karenah & kenakalannya, tetapi Aqeel sebenarnya seorang anak yang baik dan sentiasa menceriakan kami sekeluarga.

Aqeel, ayah bersyukur dan berterima kasih kerana mendapat seorang anak yang sangat membanggakan Ayah dan Ibu.
Hanya Doa dari Ayah & Ibu..agar Aqeel menjadi seorang Muslim yang Soleh lagi bijaksana, berjaya dalam kehidupan seterusnya membawa kebahagiaan kepada keluarga.Rajin-rajinlah belajar serta jangan tinggal solat.

Ayah dan Ibu amat menghargai kehadiran Aqeel & kakak-kakak dalam hidup Ayah & Ibu .  Semoga Allah SWT merahmati Usia kita dan menganugerahkan kejayaan Dunia & akhirat kepada kita semua, Insyaallah.

Akhirulkalam, Happy Birthday My Boy..May Allah Bless You. Ameen.


Ayah,
Kapar June 18, 2012

No comments:

Post a Comment